Koszt pogrzebu w Warszawie

różowa róża i świeczka na książce

Pomożemy Państwu uporać się ze wszelkimi formalnościami pogrzebowymi – dotyczącymi zarówno pochówku tradycyjnego, jak i kremacyjnego czy świeckiego. Niezależnie od wyznania oraz formy pogrzebu, zgodnie z obowiązującym prawem są Państwo zobligowani do podjęcia pewnych kroków urzędowych. Wiemy, że w obliczu nagłej tragedii nie mają Państwo na to czasu, siły ani chęci. Dlatego więc zajmiemy się dokumentacją związaną ze śmiercią najbliższej osoby. W obliczu nagłej śmierci dla rodziny zmarłego wiele rzeczy przestaje mieć znaczenie, jednak niezwłoczne wypełnienie niezbędnych dokumentów oraz złożenie ich w odpowiednich instytucjach jest konieczne, aby sprawnie dokonać pochówku zmarłej osoby.

 

Pomoc w organizacji formalności pogrzebowych

Oferując usługi związane z organizacją formalności pogrzebowych, pragniemy wyrazić swoje współczucie dla Państwa sytuacji, szanując jednocześnie indywidualny stan każdego z żałobników. Mają Państwo prawo czuć się zagubieni, roztargnieni czy po prostu zmęczeni natłokiem obowiązków związanych z pogrzebem. Naszą misją jest pomoc – od pierwszych chwil po śmierci bliskiej osoby, aż do złożenia jej ciała w miejscu pochówku. Chcąc pomóc odnaleźć się w tej trudnej sytuacji, przygotowaliśmy poradnik, w którym krok po kroku przedstawimy, od czego i gdzie zacząć organizację pogrzebu, jak przygotować się do transportu zwłok oraz kiedy i gdzie zadzwonić, jeśli zmarły odejdzie w domu, zakładzie opiekuńczym czy szpitalu.

 

Co zrobić po śmierci bliskiego?

  1. Jeśli zgon nastąpił w domu – wezwij pogotowie. Wezwany lekarz pogotowia orzeka zgon oraz wystawia kartę zgonu.
  2. Kolejnym krokiem powinien być kontakt z wybranym zakładem pogrzebowym, który dokona przewozu ciała i zajmie się organizacją pogrzebu, przedstawi także listę niezbędnych do tego dokumentów. Kontakt z nami możliwy jest 24/7.
  3. Konieczna będzie wizyta w Urzędzie stanu Cywilnego, celem odebrania odpisu skróconego aktu zgonu.
  4. Warto pamiętać o zabraniu do USC dokumentów należących do osoby zmarłej (jeśli zmarły był objęty ubezpieczeniem emerytalno-rentowym, potrzebna będzie legitymacja ZUS) oraz osoby zlecającej pochówek – dowód osobisty.
  5. Zlecając naszej firmie pochówek, proszę pamiętać, że służymy radą i pomocą na każdym etapie organizacji pogrzebu i związanymi z nim formalnościami.

Jeśli mają Państwo więcej pytań, prosimy o kontakt. Odpowiemy na każde pytanie oraz rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Mając wieloletnie doświadczenie, okażemy wsparcie w każdej decyzji oraz czynności. Pomożemy w organizacji pochówku z urną oraz trumną. Jesteśmy przygotowani do pochówku w każdym wyznaniu. Z naszej strony gwarantujemy szacunek, godne traktowanie zmarłego oraz pełne oddanie. Działamy na terenie Warszawy i okolic. Pozostajemy do Państwa dyspozycji.

 

Koszty pogrzebu w Warszawie

Dla wielu klientów pogrążonych w żałobie ważnym tematem jest również koszt pogrzebu. Indywidualny kosztorys ceremonii różni się w zależności od wybranej trumny bądź urny oraz zakresu usług związanych z przygotowaniem pogrzebu. Zapraszamy Państwo do rozmowy, podczas której będziemy mogli ustalić szczegóły i na tej podstawie przedstawić koszt pochówku.

 

Realne wsparcie w pochówku